Názory užívateľov

"Kúpil som si Ab tronic x2, po pár použitiach som mal na bruchu viditeľné zmeny a brucho bolo pevnejšie a môžem povedať že naozaj cvičí za vás. Cena je trochu vyššia, ale myslím, že výsledný efekt zato stojí."


"Ja mám tento systém na cvičenie a fakt to účinkuje, po prvom použití som mala na druhý deň na bruchu svalovicu a to myslím úplne vážne. Niečo na tom bude, len si treba na to zvyknúť, môže to byť spočiatku také trochu nepríjemné, ale časom si zvyknete"


"Už 3 roky mám problémy s ukládáním tuků na břiše, lehsedy mi moc nepomáhají a denně jsem jich dělal 70 až 100, ale boleli mě z toho akorát záda, po čase jsem zabrouzdal na internetu na slovenském diskuzním rozsáhlém fóru na tyto pásy. Většina si pás pochvalovali a někteří jedinci co pás kombinovali se zdravou stravou zhubli v pase 6 – 8 cm za 2 měsíce. Jen pár lidí, co pás vyzkoušeli jednou dvakrát a ztěžovali si na štípání, tak to vzdali a nadávali na něj. I když jsem tomu moc nevěřil koupil jsem si ho také. Kombinuju to s pravidelnou stravou, ale né vyloženě zdravou. Za tu dobu co ho používám se mi zlepšilo držení těla a zmizeli mi špeky na bocích a břicho se také vyrovnalo."


"Ja mam tento pás zhruba týždeň, používam ho na programe 8 a intenzita 10 asi 2- 3 hodiny denne na bruchu a po hodine na stehnách a je tam viditeľné zlepšenie."